Shop Mobile More Submit  Join Login
wtf? by f0xyme wtf? by f0xyme
I am SO making this my ID.....XD

nothing to explain really so there

art and Francis to me suckasXD
Add a Comment:
 
:iconincyray:
Incyray Featured By Owner Apr 22, 2013  Student General Artist
IT'S THE FIRST LAND ANIMAL!!!!
Reply
:iconxxwolfshadow:
xXwolfshadow Featured By Owner Aug 19, 2011
ITS DARWIN!
Reply
:iconvululathefox101:
Vululathefox101 Featured By Owner Nov 26, 2010
:iconwtfthisfishplz:
Reply
:iconaishinteruookami:
Aishinteruookami Featured By Owner Nov 2, 2010
<3 epic!
Reply
:iconpookiman:
Pookiman Featured By Owner Nov 9, 2009
legs holly shit D:
Reply
:iconsky2yoshimura:
sky2yoshimura Featured By Owner Feb 22, 2008
LOL did u get that from kiko man?
ps love the cat :)
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Feb 23, 2008  Professional Digital Artist
lol no. it was something walking around in my head. I was like, wtf, where is this coming from?
Reply
:iconsky2yoshimura:
sky2yoshimura Featured By Owner Feb 23, 2008
lol
Reply
:icondevilish-candy:
Devilish-Candy Featured By Owner Oct 22, 2007
Hilarious !!!! whahaahah
I love it... Awesome !
Reply
:iconnxxos:
nxxos Featured By Owner Jun 28, 2007  Professional Photographer
Your deviation has just been featured in my journal :)
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Jun 28, 2007  Professional Digital Artist
WELL what an honor! thank you very much m'dear:D
Reply
:iconlimeindacoconut:
LimeInDaCoconut Featured By Owner Jun 22, 2007  Hobbyist
thats hot
Reply
:iconrobotduck:
RobotDuck Featured By Owner Jun 16, 2007
What a sexy cat.
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Jun 17, 2007  Professional Digital Artist
I know right, his name is francis u_u
Reply
:iconrobotduck:
RobotDuck Featured By Owner Jun 17, 2007
What a sexy name for an uber sexy cat.
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Jun 17, 2007  Professional Digital Artist
seriously manXD
Reply
:iconzenzo-kabuto:
Zenzo-Kabuto Featured By Owner May 29, 2007
*dies laughing* I need a pet fish that does that!!! ... *conspires to feed radioactive fishy pellets to the scaled family member* ..hehe. YES!
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner May 30, 2007  Professional Digital Artist
ah I have plenty of those and these big tall things...............and lots of others alreadyXD
Reply
:iconzenzo-kabuto:
Zenzo-Kabuto Featured By Owner May 30, 2007
Ooooo i envy you muchly.
Reply
:iconbeyo:
beyo Featured By Owner Feb 8, 2007
I bet that fish could really go for a bicycle.
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Feb 8, 2007  Professional Digital Artist
probably
Reply
:iconlupinator:
Lupinator Featured By Owner Jan 29, 2007
You shoulda gone with the beefy arms...
Reply
:iconbeyo:
beyo Featured By Owner Feb 8, 2007
and consumate vs?
Reply
:iconlupinator:
Lupinator Featured By Owner Feb 8, 2007
Oh my, yes.
Reply
:icontristaran:
Tristaran Featured By Owner Nov 20, 2006
the expressions are pricelss, i love that fish :heart:
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Nov 22, 2006  Professional Digital Artist
:D XD thank you:D
Reply
:iconx-lil-emo-x:
X-lil-emo-X Featured By Owner Oct 21, 2006
Cute Cat <3
Reply
:iconsabaku-no-gaaralove:
Sabaku-no-gaaralove Featured By Owner Oct 13, 2006
This is funny! :lmao: :lol: :rofl:
Reply
:iconaleu12:
Aleu12 Featured By Owner Sep 9, 2006
FISH AND DEMON THING. *dies*
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Sep 9, 2006  Professional Digital Artist
the demo thing is actually a cat and his name is francis (: :D XD but yeah, thanks for the comment(:
Reply
:iconbrokenxstars:
BrokenxStars Featured By Owner Sep 1, 2006
I may be mistaken, but... I do believe that is a fish with legs.
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Sep 1, 2006  Professional Digital Artist
it is a fish with legs.

Francis is on crack.
Reply
:iconnuawolfy:
nuawolfy Featured By Owner Jul 22, 2006
Haha, that's great XD
Reply
:iconitosame:
Itosame Featured By Owner Jul 21, 2006
Yay! Fishies with legs! What has dear Francis been smoking? ^^ I love it!
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Jul 21, 2006  Professional Digital Artist
he hasn't been smoking anything *shifty eyes* oh wait, he was smoking crack..XD
Reply
:iconitosame:
Itosame Featured By Owner Jul 22, 2006
^^
Reply
:iconharusgirlfriend:
HarusGirlfriend Featured By Owner Jul 21, 2006
that's gotta be the hottest thing since my id..... and that's pretty damn hot
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Jul 21, 2006  Professional Digital Artist
*goes to look at your id*

OMG that IS hot

I think it's a pretty close match....XD
Reply
:iconreaperclamp:
ReaperClamp Featured By Owner Jul 21, 2006  Student Artist
THIS IS EXTREMELY FUNNY!!!!
You have a good sence of humer!
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Jul 21, 2006  Professional Digital Artist
XD OMG
thank you so much:D
Reply
:iconreaperclamp:
ReaperClamp Featured By Owner Jul 21, 2006  Student Artist
What are friends for :).
Reply
:iconlucanis:
Lucanis Featured By Owner Jul 21, 2006
hahaha, good ole Francis
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Jul 21, 2006  Professional Digital Artist
XD ah yes:D never gets old, thank you:D
Reply
:icongelidien:
Gelidien Featured By Owner Jul 21, 2006
cat: wtf
fish with legs! : walking lunch!
cat: wtf
fish with legs!: EAT MEH!
cat: wtf
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Jul 21, 2006  Professional Digital Artist
cat: wtf, I'm not eating that....

XD hahahahaah thanks for the comment:D
Reply
:icongelidien:
Gelidien Featured By Owner Jul 21, 2006
ye welcome....wtf...* takes out shotgun wtf is that thing* wtf are u wating for that thing...wtf u do it!...wtf why me!...because its some thing weird...wtf is it!...* BAM* shoots it
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Jul 21, 2006  Professional Digital Artist
hahahaha video game action, pushaw!
Reply
:icongelidien:
Gelidien Featured By Owner Jul 21, 2006
* wtf are u saying!* no but seriously wtf ...its a fish with oh fuck this * shoots it again*...no but seariously that is a very appropriate comment..oh btw do u still want francis tobe in SAS man issue 2?
Reply
:iconf0xyme:
f0xyme Featured By Owner Jul 21, 2006  Professional Digital Artist
it's a fish evolving????? I dunno SHOOT IT SOME MORE

OH MY GOD YES XD I still would like to see francis in your SAS comic:D
Reply
:icongelidien:
Gelidien Featured By Owner Jul 22, 2006
the shotgun outta ammo...quick francis! team up with SAS man! to form FRANCIS SAS!...hey thats a good idea SAS in a SAS costume oh my thats genius!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 500 × 430




Details

Submitted on
July 20, 2006
Image Size
34.0 KB
Resolution
500×430
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,649
Favourites
80 (who?)
Comments
74
Downloads
41
×